Ötödik hét - hétfő

Az eddigi blogbejegyzések átnézésével kezdődött a nap, vagy igazából folytatódott még az előző. Lélekben készültem már erre a dologra, mégis váratlanul ért, amikor elkezdődött az én hetem. Pedig nem véletlen választottam ezt a hetet..., de ne szaladjunk az események elébe.
A nap a szokásos lapzártával telt. Este viszont Marci fiam megkért, hogy fuvarozzam őt haza Pestimréről a II. kerületbe, a hónapok óta sikertelen beüzemelés alatt álló, saját készítésű, legalább 25 kilós erősítőjével.
Hazafelé az autóban épp egy délelőtt hallott rádióműsor járt a fejemben. A graffitiről meg a falfirkákról hordtak össze rettenetesen sok badarságot. Akkor jöttem el épp a már igencsak üres csillaghegyi hévállomás mellett. Valahogy idekívánkozott...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése