Harmincadik hét - szombat


[A hét törpéi]


Figyu-figyu-figyu! Ne tegezzé', nem mutogatol, mer' én vagyok itt a legnagyobb törpe! A cimbiknek csak Vidor. Kőbányai, világos? Há' nem szégyen az, fizikai munkából élek. Elhagyott az asszony valami szőke hercegért, itt maradtam a 6 kölökkel egy rozzant egyszobás viskóban. Az egyik folyton beteg, a másiknak semmi sem jó, lelkem is kitehetem értük. Nem valami mesés a helyzetünk. Na, de ne búsuljunk, vigadjunk!


Múltkor benéztek a sógorék, Jancsi és Juliska. Hoztak egy kis fánkot a Mézeskalács házból. Örültem, mert a segélyből nem futja.


Piroska is erre tévedt. Borocska helyett újabban erősebb itókát visz a Nagymamának, nagyker áron nekünk is beszállít.

„Há' de Csiga Zsuzsit hívja párja, menjünk gyorsan el a bálba, mocsár party nagy bulit nem kell elmulasztani.”

3 megjegyzés: