Huszonhetedik hét - szerda


[Nemezelés Oszival]


A söndörgetett kígyó
A hideg és a szél miatt ma végleg be kellett költöznöm gyapjúcsomagjaimmal és Oszival a teraszról a konyhába. Ez némi fennakadást okozott a család ellátásában, mert a konyhaasztalt elborították a különböző színű pamacsok, üveggyöngyök és egyéb kellékek. Egyszerre szeretem látni a színeket, hogy azután az aznapi hangulatomhoz legközelebb állót kiválasszam. Kedvenceim egy pécsi kártolótól származnak: több színt fésült össze, így nagyon izgalmas többrétegű színkavalkádot hozott létre. Ezzel az anyaggal vontam ma be egy drótot és hosszas söndörgetés, gyúrás után a kezem köré csavartam, karkötővé formáltam. Két végét egy-egy üveggyönggyel díszítettem. A kék fülbevaló már „csak” ajándék.

2 megjegyzés:

  1. Már az első napi fülbevaló is meggyőző volt, de ez a karkötő egészen lenyűgöző, ihletett munka! Az ember komolyan kedvet kap a nemezeléshez. Ügyes famulus lehet ez az Oszi!

    VálaszTörlés