Huszonkilencedik hét - hétfő


[Szemernyi Fura Szép]
>Intro

Gyerekkoromban sok mindent gondoltam – mi is leszek, ha nagyleszek??? Űrhajós elsősorban, esetleg fényképész, vulkánkutató, tesitanár, „400 gátas futó” – Edwin Moses vágtája után a Budapest Nagydíjon –, leginkább ilyesmik. Egyik sem lettem.

Sok-sok évvel ezelőtt Adamis Iván cimborámmal elhatároztuk, talán épp a Népstadion célegyenesében: fényképezőt ragadunk és szabadon kattintgatunk a világban... Egyszer talán unokáinknak, talán könyv formájában, a kezükbe adhatjuk, csak úgy. Szemernyi Fura Szép, ez lett a címe.


Szemernyi Fura Szépek, most, leginkább Szentendréről, 2010. szeptember 13-ától egy héten át, naponta háromszor(nem többször, akkor és ott, exponálás előtt válogatva), pixelekben, jártamban-keltemben, telefonnal a kezemben...


3 megjegyzés:

  1. Ez a hét is nagyon izgalmasan indul!
    Ami pedig a Budapest Nagydíjakat illeti, hát azok valóban remek versenyek voltak! Többször kint voltam én is; sokan voltunk, és nagyon jó volt a hangulat. Szinte biztos vagyok benne, hogy a Moses-futást is láttam, az egyik verseny vége felé pedig a lelátói körfolyosón találkoztunk Alberto Juantorenával...

    VálaszTörlés
  2. Emberek, én meg Jacek Wszola-t imádtam,
    aki magasugró volt!

    VálaszTörlés
  3. Az mikor volt amikor Jurij Sedih is itt volt?

    VálaszTörlés