Harminchatodik hét - péntek


[Szeretem ezt a várost]

5. Séta a városban
Micsoda eszeveszett gyönyörűség hétköznap délelőtt, ragyogó napsütésben kiszabadulni a városba. Fényképezőgéppel a kezemben ilyenkor valami bolondság kap el és mohón falom a várost. Még az időről is megfeledkezem. Pedig alig egy órányi időt lophattam magamnak. Az Új Színházban próbát forgattunk egy jövő heti műsorhoz, én meg utána nem mentem a stábbal vissza a város szélére, hanem a színháztól végigsétáltam az Andrássy úton az Oktogonig (onnan meg járműveken moziztam a várost). Mámorítóan szép idő volt, fények és árnyékok (meg galambok) játszottak a szobrok, épületek kacskaringós vonalain.

1 megjegyzés:

  1. Egész más egy igazi városvédővel nézni a várost.
    Kezdek rájönni, hogy nem is olyan rossz évszak az ősz....

    VálaszTörlés