Hetedik hét - hétfő

A hétvégét Budapesten töltöttem, így aztán barátoknál ébredtem, az Orlay utca egyik - Medgyaszay által tervezett - házában. Esős, borult idő volt egész nap, hideg is, ahhoz képest, hogy április közepén járunk. Nem sok kedvem volt kimozdulni.
Átsétáltam azért Sáli Rózához, hogy vele is töltsek kis időt a hosszúra nyúlt víkendből. Aztán elindultam csokoládét vásárolni, hogy legalább megédesítsem a délutánt, ha már nem süt a nap.Este elmentünk a MET kiállítására, utána meg Vargha Jánoshoz, hogy áttöltsük a fényképezőgépemről a pendrájvomra a fotóimat, mert természetesen a kábelt otthon felejtettem, a kártya meg nem passzolt Róza gépébe. Útközben készítettem a mai nap utolsó képét, a Cholnoky emléktábláról. Ki más is juthatott volna erről eszembe, mint Géczi János, aki a Tiltott Ábrázolások Könyvében olyan szép emléket állított a Cholnoky-testvéreknek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése