Harmincötödik hét - vasárnap


[mindennapi szertartásaim]


Minden férfinak vannak vonzalmai technikai dolgokhoz, berendezésekhez. Általában az autó meg a híradástechnika. Ezek vezetnek a népszerűségben. Vannak magazinjaik, meg klubjaik. Aztán vannak a szűkebb köröket érintő egyéb mozgó, villogó, több-kevesebb hasznot előállító gépek is.

Nekem a hűtőszekrény ilyen.

Nem tudom miért, azt sem tudom mikortól. Úgy kialakult. Megpróbáltam egyszer kitalálni, de nem ment. Viccesen arra jutottam, hogy a sör és a fagyi hidegen jó, és ezek nélkül nehéz az élet! Tehát a kerék után a hűtő a leghasznosabb gép, amit a civilizáció kitermelt.

Az utóbbi években a hűtők is divatcikkek lettek. Designolva vannak. Ez illékony és látszat örömöt okoz, mert lehet hosszasan válogatni köztük. Nem ezt tartom a legfontosabbnak bennük, de ha már spoilerezik meg turbósítják őket, akkor miért is ne.

Az első komolyabb keresetemből is hűtőt vettem. Azóta is adok rá, milyen van itthon. Most egy fekete kétajtós. Fenya választotta ki, interneten rendeltük, Olaszországból jött, postán hozták! 

Szeretek vele foglalkozni. Nem a fanatizmus szintjén, de kellő figyelemmel. Ma volt a napja, hogy ezt tegyem. Lassan és megfontoltan kitisztítottam.

Ezzel zárom a hetet. Remélem, érdekes volt a jelenlétem a blogon!

2 megjegyzés:

  1. Igazán különös és izgalmas hetet zárunk, de - a szerző óhajának megfelelően - mondhatjuk akár érdekesnek is. A szándékos tematikátlanság, ugyanakkor a hagyományos "mi történt ma" naplómodell (részbeni) elvetése egy őszi színekben pompázó tablót eredményezett, amelyen jól megfér egymás mellett a filozofikus városesszé a kommentár nélkül beidézett líra és az emelkedett hétköznapiság. Köszönjük!

    VálaszTörlés
  2. Szenzációs volt! Épp a tematikátlansággal járó meglepetés, ami idevezényelt reggelente.
    Sosem csalódtam, sosem unatkoztam.

    VálaszTörlés