Ötvenkettedik hét - csütörtök


[Fejezetek Ó Ella hagyatékából]


Budapest, 1944. február 24. csütörtök

Irodában voltam, adóhivatalba küldtek, útközben megettem egy krémest, 64 fillér volt. Mikor hazajöttem, lefeküdtem és aludtam, mert nagyon fáradt voltam a sok mászkálástól, és tegnap 3/4 1-kor oltottam el a lámpát. Kiöblögettem a harisnyám, mert a nagymama kivasalta és rosszul hajtotta össze, és belevasalta az élet arra a részre, ami oldalra kerül, már ezt sem lehet rábízni, mert tönkreteszi. Irodában voltam. L.-ben voltam. Vacsoráztunk, közben olvastam. Bibliából olvastam. Olvastam.


Budapest, 1946. február 24. vasárnap
1/2 8-kor keltem fel. Stúdióba mentünk, vallásos félórát tartani. 11-kor értem haza. Ágyamat bevetettem. Kártyavetéssel szórakoztam. Krumpli fasírtot sütöttem ki olajban. Krumplit tettem olajba és megforgattam. K.-né volt itt N. ruháját megnézni, olyan soká volt itt, hogy csak 4-kor tudtunk ebédelni. 5-kor apával elmentünk a lakására és adott 1/2 kg zsírt, 35 dkg vajat és 2 kg lisztet. 1/2 7-kor jöttünk haza, mert a költeményeit olvasta fel és sokat beszélt. 7-kor vacsoráztunk. Mosogattam, súroltam. 12-kor feküdtem le.


Budapest, 1948. február 24. kedd
Ágyban feküdtem, mert borzalmasan fájt a hasam. Olvastam. Aludtam. 2-kor ebédeltünk. Németeztünk. Aludtam. Olvastam. 8-kor vacsoráztunk. 12-kor oltottam el a villanyt. De még sokáig nem tudtam aludni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése