Ötvenkettedik hét - péntek


[Fejezetek Ó Ella hagyatékából]


Budapest, 1944. február 25. péntek

Irodában voltam. Azt mesélték, hogy éjjel 3 orosz felderítőgép repült keresztül Magyarországon, és Budapest környéke volt riasztva. Ebédeltünk, közben olvastam. Átöltözködtem. Irodában voltam. Deák térre mentem teára, teajegy 1.50 P-be került. H. beszélt, aztán egy férfi zongorázott, aztán egy férfi a saját verseiből olvasott fel, és végül J. énekelt két egyházi éneket, nagyon szépen énekelt, aztán K. fejezte be Igemagyarázattal a teaestét. Utána tárgysorsolás volt, de sajnos én nem nyertem. 1/4 9-re értem haza. Vacsoráztunk, közben olvastam, apa főzött nekem tejberizst, nagyon finom volt. Bibliából olvastam. Olvastam.


Budapest, 1946. február 25. hétfő
1/4 8-kor keltem fel. Ágyamat bevetettem. K.-ba mentem dolgozni, L.-ben voltam. A K.-ban megkaptuk az 1 kg cukrot. K. J.-vel jöttem haza. Ettem. 7-kor vacsoráztunk. Tojást kevertem össze cukorral. Mosogattam. Konyha alját felmostam. Csizmám lemostam. 1/2 12-kor feküdtem le.


Budapest, 1948. február 25. szerda
1/2 12-kor keltem fel. Ágyban ittam meg a kávém. Ágyakat bevetetettem. 1/2 2-kor ebédeltünk. Apa kereste a szakszervezeti könyvet, azt néztem, hogyan néz ki. 3-kor indultam el hazulról. Pestre mentem a tortadíszítőt megvenni, de még mindig nincs meg, holnap lesz. Tehát holnap ismét elmegyek megnézni, remélhetőleg holnap már megkapom. E.-nél voltam, 4-kor mentem fel és 1/2 6-kor jöttem el. Gyalog jöttem haza. 1/4 8 volt, mikor hazajöttem, mert közben kirakatot nézegettem. Megmosakodtam. 1/2 8-kor vacsoráztunk. Teáztunk. Gyorsírtam apa diktálására. 3 előző napot beírtam. 1/4 1-kor feküdtem le.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése