Ötvenegyedik hét - kedd


[Szín-Kör-Kép]

„Mostan színes tintákról álmodom.”
(Kosztolányi Dezső)
Piros

Egy vallomással kell kezdenem: ma reggel nem ébredtem színnel a fejemben, ellenben erős görccsel a gyomromban, ami a délután egytől kezdődő felvételi vizsgámnak volt köszönhető. Így arra jutottam, legjobb lesz a színválasztást délutánra időzíteni. A vizsgáról 6-kor jöttem ki, amikor már elég sötét volt, de legalább a felvételi nagyon jól sikerült. Boldogságomat tükrözi, hogy a kedd színe a piros lett.

Bár tanultam KRESZ-t, ezt a táblát csakis úgy tudom értelmezni, hogy sétálni vagy biciklizni kötelező, mégpedig hátrafelé. Nézelődtem, de úgy tűnt, mindenki fittyet hányt az utasításnak.
Amikor a Váci utcában megláttam a piros székeket piros fényben, úgy éreztem, ezt miattam csinálták így. Nem „hagyhattam” ott.
A mai utolsó kép a hamarosan tányéromra kerülő vacsorámról árulkodik: csípős-savanyú leves és szezámmagos csirke tésztával. Kisadag, elvitelre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése