Ötvenkettedik hét - szombat


[Fejezetek Ó Ella hagyatékából]


Budapest, 1944. február 26. szombat

Irodában voltam. Segítettem az apának. Ebédeltünk, közben olvastam. E.-vel beszélgettem. J.-nek levelet írtam gépen. Uzsonnáztunk. Apa felolvasta a levelet, amit anya írt, mert jött csomag tőlük és abban volt a levél. Mosakodtam. L.-ben voltam. 1/4 8-ra értem oda 7 óra helyett, a templomban volt a próba. 8 órára hazaértem, a K. J.-vel jöttem, és így gyalog jöttem haza. Vacsoráztunk, közben olvastam. Bibliából olvastam. Olvastam.


Budapest, 1946. február 26. kedd
1/4 8-kor keltem fel. Ágyamat bevetettem. K.-ban voltam dolgozni. Inspekciós voltam 3–5-ig. 3/4 6-ra értem haza. Recepteket tanulmányoztam. 7-kor vacsoráztunk. Mosogattam. Recepteket tanulmányoztam. Olvastam. 12-kor feküdtem le.


Budapest, 1948. február 26. csütörtök

10-kor keltem fel. Ágyakat bevetettem. Mosakodtam. Reggeliztem, közben olvastam. Rendbe raktam a fürdőszobát. 1-kor ebédeltünk, közben olvastam. Körmöt vágtam. Pestre mentem tortadíszítőért, de még mindig nincs, azt mondta, hogy hétfőn lesz. E.-hez mentem. 3/4 6-kor jöttem el. L-ben voltam. 1/4 és 1/2 9 között jöttem haza. Vacsoráztunk, közben olvastam. Gyorsírtam apa diktálására. 12-kor feküdtem le. Ágyban olvastam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése